FAQ

Op deze pagina proberen wij een aantal vragen te beantwoorden die u misschien nog zal hebben na het bezoeken van onze website.

1. De winkel
1.1 Waar is de winkel te vinden?

Langendijk 42 – 4201CJ Gorinchem

Kaart Gorinchem Langendijk 42 Gusto

(klik voor een Google Maps)

Parkeren kan in de gehele binnenstad (betaald) maar is het goedkoopst in de parkeergarages.
Na 18.00 is parkeren in de parkeergarages gratis.

1.2 Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Maandag, woensdag en vrijdag van 09.30 tot 17.30
Dinsdag en zaterdag van 09.30 tot 17.00
Donderdag 9:30 tot 21.00 (koopavond)

2. Verzending
2.1 Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?
De verzendkosten binnen Nederland bedragen €5,-. Bij een bestelling boven €50,- is de verzending binnen Nederland gratis.
De kosten voor verzending naar België bedragen €9,-. Wij verzenden gratis naar België bij bestellingen van €100,- of meer.

2.2 Help! Er staat in de bevestiging dat ik de bestelling kom ophalen in Gorinchem
Wanneer tijdens het afrekenen de verzendmethode op ‘afhalen’ staat, betekent dat dat er geen verzendkosten in rekening gebracht worden omdat u zelf naar de winkel komt om uw bestelling op te halen.
Om de bestelling toch te laten versturen en het totaalbedrag is onder €50,- dan kunt u de verzendkosten alsnog afrekenen door het volgende artikel in de winkelwagen te doen en af te rekenen: Verzendkosten
Wanneer de totale waarde van de bestelling boven €50,- is, kunt u volstaan met een e-mail naar info@gusto-gorinchem.nl

2.3 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij verzenden onze pakketten via GLS en deze worden bezorgd op de eerstmogelijke werkdag. Tenzij anders vermeld bij het betreffende artikel, onder voorbehoud van voorraad.

besteld vóór 14:00uur op: bezorgd op: besteld ná 14:00uur op: bezorgd op:
maandag dinsdag maandag woensdag
dinsdag woensdag dinsdag donderdag
woensdag donderdag woensdag vrijdag
donderdag vrijdag donderdag maandag
vrijdag maandag vrijdag dinsdag
zaterdag/ zondag dinsdag zaterdag/ zondag dinsdag

2.4 Het pakket is er nog niet op de aangegeven dag
Als u niet thuis was op het moment dat de pakketbezorger aan uw deur stond, dan heeft hij een briefje in de brievenbus gedaan met verdere instructies.
Geen briefje gevonden? Controleer via http://www.gls-info.nl wat de status is van uw pakket. Het pakketnummer heeft u via e-mail van ons gekregen.
Geen duidelijkheid? Bel ons tijdens openingstijden op 0183-660669 of stuur een e-mail naar info@gusto-gorinchem.nl.

2.5 Ik heb een bestelling gedaan, maar ga op vakantie
U kunt bij het afrekenen in het veld “Opmerkingen bij uw bestelling” een gewenste bezorgdatum aangeven.
Als u een bestelling hebt gedaan, maar u bent vanaf de eerste bezorgpoging meerdere dagen niet thuis, dan kan het gebeuren dat het pakket retour afzender gestuurd wordt. Let er dus op dat u contact opneemt met GLS binnen 5 werkdagen nadat het ‘niet-thuis-bericht’ in uw brievenbus is gedaan. Wanneer het pakket retour afzender gestuurd wordt, kunt u het pakket bij ons komen ophalen of kunnen wij het pakket – op uw verzoek – opnieuw versturen nadat u €5,- aan ons heeft overgemaakt.

3. Wat is het retourbeleid?
Binnen 14 dagen, ongebruikt, in orginele verpakking. Voedingsmiddelen worden niet retour genomen.

4. Kan ik met jullie e-mailen?
Zeker, stuur een e-mail naar info@gusto-gorinchem.nl en een reactie volgt zo snel mogelijk! Bellen mag natuurlijk ook, bel naar 0183-660 669

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *